Licenskurs 3 april 2009 · Emsan Dax för första passet!! Soligt, lite vind å lite kyligt. Men blivande och redan licenserade RR-killar är dom tuffaste!! Inget stoppar dom! Förutom möjligtvis ett framhjulssläpp! :) ← Team Bling Bling redo för våren! Licenskurs →