Färdig-lastade 11 april 2009 · Emsan · Träning Nu är det slut för idag! Det blev 9 pass i solskenet! Båda höll sig på hjulen! Mycket bra! Nu är det snart hemfärd! ← Monster-maskinerna! Sista bilden från dagen.. →