Race 2 8 maj 2009 · Emsan · Race Regnrace? Det är regndäck på. Hoppas inte det blir alltför torrt. Det har slutat regna nu! Nu håller vi tummarna att de håller sig på hjulen det här lite försenade racet! ← Nu kom det.. Resultat race 1 →