Sådär ja! 8 maj 2009 · Emsan Nu är både Otto och hoj ombesiktade! En massa tejp på hojen! Men Otto klara sig utan! Men nu ser det ut som om regnet är nära. :( Drygt 2 timmar kvar till race 2! Då startar dom som dom kom i mål efter första racet! Tråkigt för dom som vurpade! ← Upp som en sol... Sådär ja! →