POKAL!!!!!! 16 maj 2009 · Emsan · Race Vilka idioter det finns i rookie! Men efter en avslagen protest mot Otto,för omkörning på gulflagg, lite halvröriga resultat, Otto kom i mål som 4:a. Men till slut ordna sig allt! Otto fick pokal å kom på en 2:a plats! ← Dags för race! Kval nummer två avklarat →