Kåpskrap 30 juni 2009 · Otto Johansson · Träning Knutstorp är en mycket intressant bana men svar. Nu sista passet fick jag lite draghjälp av en annan r1000 pilot, hjalmarsson. Tack! ← Redo för RR Nu är det färdigåkt i regnet. →