Kval nr 1 gick hyfsat. Sjunde tid med 1.11.14 18 juli 2009 · Otto Johansson Jag siktar på att kapa en sekund på nästa kval. Det lär nog behövas för att behålla positionen på gridden. ← Lastat och klart. Andra kvalet klart →