Fredagsträning 1 24 juli 2009 · Otto Johansson · Träning Ny drevning på hojen, 15/45 var väldigt ovant och det gick inget vidare... Men tydligen hade övriga fältet med problem eftersom alla körde långsamt. ← Slicks och värmare på... Fredagsträning 2 →