Vattenläcka i köket? 28 juli 2009 · Otto Johansson En vattenledning är troligtvis trasig i köket och vi har fuktskador i skafferiet samt under diskbänken, men vi har nog hittat en bättre lägenhet i huset bredvid så vi flyttar nog. Det funkar inte att bo i mögellukten som är här! ← Race 2 Söndag Resultat och tider från helgen →