Redo för träning och emelie stickar 21 augusti 2009 · Otto Johansson 17:25 - 17:55 är det träning. Ska bli spännande att se om hur lång tid det tar att lära sig hitta runt. ← Bara skit kvar av däcket efter 5 varv med lite tempo Redo för morgondagen →