Lördagens race avklarat 22 augusti 2009 · Otto Johansson · Race Jag blev sexa. 36.9 sekunder efter anders helgerud. Näst bäste svensk blev jag iaf :) ← Lördagens kval klart. Istället för pokal fick det bli en öl... →