Första startled! 23 augusti 2009 · Otto Johansson · Race Kapade en halv sekund på gårdagens tid på dagens kval. Som vanligt satte jag snabbaste varv på sista varvet. ← Istället för pokal fick det bli en öl... Pokalfestival →