Kenny skrotar hoj 29 augusti 2009 · Otto Johansson · Övrigt Kenny skrotar riktigt duktigt på näst sista varvet på lördagens race. Men efter hårt slit hela natten och mycket hjälp av Fredde watz så är hojen fixad så han kan starta på söndagens race.Kenny är rookie seriens riktiga hjälte! ← Första kvalet klart Precis som planerat →