Lite bilder på skrotet 9 januari 2010 · Otto Johansson · Övrigt Mästerfotograf Tobias är det som har förevigat förstörelsen... tack! ← Nu börjar det likna en hoj igen Husaberg FS 650 E Motard till Salu! →