Tisdagsträning 15/6 15 juni 2010 · Otto Johansson · Träning Små små framsteg!Det var en vecka sedan förra träningen och det går faktiskt lite bättre att köra nu men i princip lika långsamt som sist. Jag kan åka längre pass innan det blir instabilt och vingligt på grund av smärta och klena muskler. ← Fler bilder från Gotland Frakturerna fortsätter hos Johanssons →