Highsider Intervjuar STCCs VD Bob Huzell 5 december 2010 · Otto Johansson · Övrigt Läs gärna den här intervjun på Highsider.sePrecis som jag misstänkte så ser det positivt ut och det verkar bli Pro Superbike i STCC även 2011, dock så sägs inte mycket konkret om framtiden i intervjun. ← Off season Axelrenovering →