Vintermek 11 februari 2011 · Otto Johansson Förra helgen monterades fjädringen från öhlins tillbaka på hojen efter att ha varit på service och uppgradering hos dr Watz. Jag kommer garanterat ha bättre grepp i däcken och en hoj som är mer lättkörd nu när allt är fräscht och bättre än nytt! ← KONTAKTUPPGIFTER LMS bankörning/Trafikövningar →