Ny sponsor! 30 mars 2011 · Otto Johansson Martin Arkelskog på Linköpings Gummicentral AB väljer att stötta min satsning i år! Väldigt kul och jag är otroligt tacksam för det! ← Gokartfinal Vårens hetaste klädesplagg? →