Kejsarens nya kläder 7 april 2011 · Otto Johansson Efter ännu en helkväll i garaget så börjar det likna en motorcykel igen, snart dags för modelljobb för fröken R1... ← Min racekalender 2011 Startnummer och dekaler från ZID.se →