Clas Hallén som var ute vid banan och fotograferade i tisdags var snäll och skickade dom här bilderna till mig idag! 
Man kan faktiskt nästan se på bilderna hur kallt det var i luften.
Viktigt att hålla koll på var fotografen står! ;)