LMS roadracingträning 12/4 15 april 2011 · Otto Johansson · Träning Clas Hallén som var ute vid banan och fotograferade i tisdags var snäll och skickade dom här bilderna till mig idag! Man kan faktiskt nästan se på bilderna hur kallt det var i luften.Viktigt att hålla koll på var fotografen står! ;) ← Bilder från Tisdagen Träning Anderstorp med Håkan och Kjell →