Det är nu endast en vecka kvar till race! Jag börjar nog redan bli lite nervös, det ska bli extremt spännande och roligt att tävla mot dom bästa förarna i norden. Är ni inte uppbokade med 1 maj tåg så tycker jag definitivt att ni ska bege er till Anderstorp Raceway och titta på bra racing!


Startlistor för övriga klasser hittar ni här