Ny sponsor! 29 april 2011 · Otto Johansson Lagom till SM premiären så har vi fått klart med ytterligare en sponsor, Energiservice, L Axén. Energiservice arbetar med VVS, fjärrvärme och installationer. Vi är mycket tacksamma för samarbetet! ← Fredag, Anderstorp Fredagsträning →