Highsider.se 27 maj 2011 · Otto Johansson Jag är tydligen för gammal och långsam, men kul att dom funderade på mig i alla fall! ;) Anders Helgerud kör för Highsider Racing Team i Pro Superbike ← ERF Sprint Ny sponsor! →