Fredagsträning 17 juni 2011 · Otto Johansson Första passet gick helt ok trots att det var väldigt länge sedan jag körde i regn. Vill ni se tider eller följa träningen/tävlingen live så klicka här ← Fredagsträning Fredagsträning del 2 →