Kval 18 juni 2011 · Otto Johansson Nu har vi laddat upp med nya däck till andrakvalet! Första gick hyfsat och vi gjorde vissa justeringar av fjädringen som vi hoppas ska fungera i kval 2. Resultat kval 1 ← Snart dags för kval 1 Kval 2 →