Nu värmer vi oss med många koppar kaffe i depåtältet och laddar inför andra kvalet som går klockan 14.10 i eftermiddag.
Söndag kval 1
En blöt söndag, körde första kvalet på gamla regndäck, Tog det ganska lugnt, körde på säkerhet men det gick hyfsat i alla fall.