Tisdagsträning Sviestad 12/7 12 juli 2011 · Otto Johansson Inte mycket att säga om träningen, hojen tuggade precis som väntat sönder däcken. Passade på att bekanta mig med min nya kamera och lånade ut hojen till Kjell ett pass. Nu är det dags för storservice av öhlinsstötdämpare. Tider från kvällen ← Helgen Bandag på Gelleråsen med Actionpics →