Fungerar Yamaha R1 bra som plog? 16 juli 2011 · Otto Johansson Måndagen efter vurpan på Mantorp Park så svängde jag förbi banan för att hämta lite reservdelar som blev kvar i sanden. Passade på att ta några bilder! ← ERF Sprint Karlskoga 28/7 Service →