Ny fjäder! 20 juli 2011 · Otto Johansson Tack vare "Mange med fjädern" och Jörgen Andersson på motorhuset så har jag fått tag på en ny fjäder som jag har monterat på stötdämparen. Nu återstår bara att se vad det blir för väder i helgen. Dock ser det inte så ljust ut! ← Tisdagsträning Sviestad 19/7 Garagetorsdag →