Veckan som gått.. 20 augusti 2011 · Otto Johansson Stendött på Roadracingfronten, istället är det Roadtrip som varit på schemat senaste veckan. Har hunnit besöka Grand Canyon, Las Vegas och San Francisco. I morgon ska jag försöka hinna svänga förbi Laguna Seca på vägen ner till Los Angeles. ← Arizona Ett par bilder till.... →