Heldag på sviestad 27/8 28 augusti 2011 · Otto Johansson Igår var det heldagsköring med gathojar på Sviestad och som vanligt så fick jag äran att låna Börjes Kawasaki. Det blev många varv runt banan i perfekt väder. Nästa körning är på torsdag. Mer info om LMS körningar finns här. ← Hemma igen... Tisdagsträning Sviestad 30/8 →