Häftigast var Camaro Cup racet, jag tror det var närmare 40 bilar till start. Tråkigast var Porsche racet där det nog inte hände något! Mest spännande var STCC som inte avgjordes fören på sista varvet. Bäst var vädret, strålade sol hela dagen helgen! Jobbigast att titta på var Pro superbike, jag vill ju köra, inte sitta på läktaren!
STCC Mantorp Park
Det blev besök på Mantorp Park både fredag och lördag. Det var riktigt underhållande och många spännande race. Ett stort grattis till Filip Backlund som vann SM i Pro Superbik!







