Inför SM 28 september 2011 · Otto Johansson Nu har vi bunkrat upp med lite nya Dunlop slicks från BST och rest tältet på Mantorp Park. I morgon ska det göras service på hojen sen är vi redo för race på fredag! ← Roadracing SM Mantorp Park Service och förberedelser →