FORNTIDEN (2005) 5 november 2011 · Otto Johansson Råkade hitta några gamla bilder från min första bankörning på Sviestad. Det har verkligen hänt en del på sex år. Här är två bilder från första besöket på Gälleråsen hösten 2005. Avslutar med två till gamla bilder från 2005 Hojarna jag åkte på 2005 var Kawaski ZX 9 R -00 Yamaha R1 -03 Honda CRF 450 R -03 ← GO-KART TRÄNING OBJEKTIV →