PÅ TVÅ HJUL 27 januari 2012 · Otto Johansson Dags att sova, tidigt i morgon bitti åker vi till Göteborg och mc mässan. En stor del av teamet kommer att finnas på mässan både lördag och söndag. Vi står i LMS monter. Kom gärna fram och säg hej om ni har vägarna förbi! Info om mässan ← ZID.se MC MÄSSA →