GOKART 1 februari 2012 · Otto Johansson Efter två väldigt jämna race så blev resultatet till slut en fjärdeplats och en tredjeplats för Nira Dynamics Racing 2. I morgon bär det av mot Spanien för tre veckors jobb i en annan gokart! ← MOTOGP WOLFSBURG →