Jag lyckades hamna på en bild igår. Tyvärr så ser jag ju nu hur risigt mitt skinnställ ser ut. Ska se om budgeten tillåter ett nytt ställ men det är nog än så länge ytterst tveksamt.

foto: Mr Highsider Rachid