Endast fyra dagar efter att jag landat i Sverige efter Spanienexpeditionen så bar det av till Norrland och Malå för vintertester med VW.
Nu är det bara ett par dagar tills vi får börja resan hemåt, jag ser verkligen fram emot att komma hem och ta tag i allt som måste hinna bli klart inför premiärträningen som är på Sviestad första tisdagen i april!
Överst på prioriteringslistan står fotografering och som alltid jakten på nya samarbetspartners, vi har en del spännande grejer på gång.
I väntan på mer spännande saker så bjuder jag på lite naturbilder!
En liten ljusning i vintermörkret är att jag i vart fall kör en fyrhjulsdriven bil.







