ANOTHER DAY AT THE OFFICE 30 mars 2012 · Otto Johansson Det blev en vända till Tyskland för att lämna en bil och hämta en annan den här veckan. Men snart är jag hemma och kan ta tag i flytten. När det är färdigt så har roadracingen högsta prio igen! ;) ← NY LACK PÅ GÅNG MOTOGP →