DEKALER FRÅN ZID.SE 7 april 2012 · Otto Johansson Idag monterades lite nya dekaler från Zid.se i morgon så ska hojen sättas ihop och göras redo för träning på tisdag. ← BILJETTER STCC HOJEN REDO →