TISDAG 30 maj 2012 · Otto Johansson · Träning Varvtider från kvällen finns här. Hittade två bilder i Elles album på när pappa provade Tobias hoj igår! Det ser ju riktigt bra ut! Följande bilder hittade jag på min kamera efter gårdagskvällen. Gurra filmade en start som jag var med i. ← TISDAGSTRÄNING 120529 POLISENS MOTORKLUBB →