Kallt blåsigt och regn på morgonen men efter lunch så sken solen och det var precis lika härligt som igår!
Här finns lite tider från dagens körning, var i princip bara sista passet som det blev några fria varv. 
http://www.amigoo.se/event/305
Anton har verkligen fått upp bra fart och kör riktigt snyggt!