GOTLAND LÖRDAG 9 juni 2012 · Otto Johansson Kallt blåsigt och regn på morgonen men efter lunch så sken solen och det var precis lika härligt som igår! Här finns lite tider från dagens körning, var i princip bara sista passet som det blev några fria varv. http://www.amigoo.se/event/305 Anton har verkligen fått upp bra fart och kör riktigt snyggt! ← FREDAG GOTLAND GOTLAND SÖNDAG →