10:00 Linköpings motorstadion

 Bilder från kval SST 600




Det regnade väldigt mycket på morgonen men när det var dags för superbike så började det torka upp och i slutet av passet så var det torrspår runt nästan hela banan men tyvärr så blev mitt bakdäck överhettat väldigt fort och det blev halare än i blött.  Var nära på att gå omkull flera gånger och fick inte till någon bra varvtid alls.

Får starta racet från en 15de plats, känns riktigt illa! Ska aldrig flytet komma?