FLER BILDER SÖNDAGEN 20 juni 2012 · Otto Johansson Prylar är beställda till hojen och förhoppningsvis kommer jag att kunna köra på tisdag! Här kommer lite bilder från min kamera i söndags ← RACERAPPORT SÖNDAG MIDSOMMARMEK →