Efter jobbet idag så slog vi läger och reste tält i depån på Mantorp Park.  







Dom två sista bilderna är det min fotograf Joey som tagit! 

Nu är det dags att sova, i morgon drar det igång tidigt med test! Jag är grymt taggad på att testa de nya chassieinställningarna som vi har på hojen nu.