KVAL PRO SUPERBIKE 6 juli 2012 · Otto Johansson Började duggregna efter halva kvalet men det blev inte riktigt blött förens på slutet så det var svårt att pressa det yttersta men kapade ytterligare en halvsekund på mitt Pirellipersonbästa, känns riktigt bra inför morgondagen! ← LIVE TIMING SR P4 ÖSTERGÖTLAND →