RACE 28 juli 2012 · Otto Johansson http://highsider.se/2012-07-28b.aspx Highsider skriver några rader om racet! Jag lyckas även fastna på några bilder. Och så självklart den obligatoriska biceps bilden! ← RACE KVAL SÖNDAG →