I torsdags var jag inbjuden till Kunskapsbaren med HiQ, var på ett lite väl kort seminarie om fordonsindustrin men maten och vinet var gott. Efteråt spelade Dregen några låtar så det var en helt ok kväll. Tack HiQ för det!