NORRLAND 6 december 2012 · Otto Johansson Som alltid så här års är det Norrland och jobb som gäller. Dock är det ovanligt mycket att göra i år så den enda lediga tiden är när vi är på gymet och tränar men det är skoj så det gör inget. Nästa fredag kommer vi hem igen! ← FILIP BACKLUND JULKLAPPSTIPS →