I onsdags var det dags för tredje deltävlingen i gokartserien. Det gick klart bättre än sist, vi körde in på en tredjeplats i först heatet och i andra racet blev det vinst!



Tabellen haltar lite men det ser ganska ok ut inför finalen som är om en månad.